Blue Bloom

Wear in style! Bloom in grace!

Politică de retur și livrare

Returnarea produselor

  • Produsele pot fi returnate în decursul a 30 de zile calendaristice de la data ridicării comenzii în condițiile în care produsul nu este deteriorat!
  • În cazul returului, clientul este cel care va suporta plata transportului.
  • Demararea procesului de retur se află în obligația clientului și se va efectua prin email la [email protected] .
  • Retur acceptat și/indicat doar prin intermediul firmelor de curierat, nu acceptăm returul realizat de Poșta Română!
  • Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original (cutie, etichete, accesorii adiționale), să nu fie deteriorate (spălate, uzate, pătate).
  • În cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc condițiile mai sus menționate, ne rezervăm dreptul de a nu înapoia în întregime contravaloarea lor.
  • Banii vor fi returnați în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii returului, prin transfer bancar, într-un cont menționat de client (în cazul comenzilor cu plata ramburs); iar pentru comenzile achitate cu plata online, suma se va restitui în același cont din care a fost efectuată plata.
  • Produsele achiziționate sub formă de set, se vor returna împreună.
  • Pentru produsele ce au beneficiat de reducere, clientul va primi înapoi suma pe care a achitat-o în urma reducerii, nu suma ce reprezintă prețul inițial al produsului.
  • Pentru produsele personalizate la cerere nu se acceptă returul!

Livrarea produselor

  • Livrarea produselor noastre se realizează prin intermediul firmelor de curierat (nu prin Poșta Română).
  • Costul standard al livrării este de 20 de lei indiferent de modalitatea prin care s-a efectuat plata (card bancar-online/ plata la livrare-ramburs).
  • Pentru comenzile cu o valoare mai mare sau egală de 350 lei, transportul este GRATUIT.
  • Produsele vor fi predate curierului în termen de maximum 48h din momentul plasării comenzii.
  • Livrarea se efectuează începând de luni până vineri, iar weekendul și sărbătorile legale vor fi considerate zile nelucrătoare.
  • Veți fi contactați de către curier pentru a vă anunța când urmează să efectueze livrarea, dacă aceasta va eșua, curierul ne va înapoia comanda, iar dacă aceasta a fost achitată online, vă vom restitui banii în cel mai scurt timp.